اعلانپه آنلاین توګه د ودې

CPM - دا څه دي؟ څنګه کولای شو چی د اعلانونو CPM وکاروي؟

پر شبکې د رسنیو او د شرايطو په اعلانونو کمپاين د تنظیمولو، هر ADVERTISER خپل تخميني بودجه محاسبه کوي. د پیرودونکو د اعلانونو کمپاين مهمه دا ده چې څنګه د مرستو د پلي کولو لپاره د ځانګړې شوې، چې ایا د پیسو تر لګښت او د اغیزمنتیا سره چې د دوی د موخو لپاره کارول کيږي. د د موثریت محاسبه کې مطبوعات پلان محصول اعلانونو پر بنسټ څو شاخصونه، چې يو يې د CPM د شاخص دی. دغه رقم څه ده چې څنګه د استعمال شي - لاندې معلوم.

CPM - ولې دی دا ضروري

CPM اعلانونو څه ده، د تېرې پېړۍ راهيسې دا پېژندل شوی دی. رغبېلګه په ټولو اعلانونو کمپاين چې په رسنيو کې رامنځته شوه کارول. Publishing، ټلويزيونونو او راډيوګانو کې اوس هم دغه رقم کاروي چې د اعلانونو لګښت محاسبه کړي. CPM په صورت کې کارول کله چې راځي د نندارې د اعلانونو بیه یو واحد مقصد نه دی، او د امکان پیرودونکي په زرګونو. په ورته وخت کې، او د دې مودې واچول دوران. د اعلانونو د مسولانه خاوندان کولای شي يوازې د خپل دوران او موضوعي تمرکز فعاليت کوي، له دې امله CPM کچه وټاکل شو، د اعلانونو، په پام کې نیولو د دې ارزښت تولیدي و.

CPM تعریف

د CPM ساده تعریف - لګښت په هرو زرو ده. د روم د numeral، مانا 1000. ځکه نو، د هغه څه د CPM پوښتنه، تاسو کولای شي چې د ده او دا د زره زیږدیز کال کارنامې بيه - د ماډل انګلیسي کلمو د لګښت Per زره، چې M د نوم څخه راځي. د دې عامل د زیات اندازه - د ډېر وخت شته دی د ورځپاڼو او مجلو د مخونو اعلانونه، د زياتره نور دا راديو باندې لوبولی او یا لوستلو په تلويزيوني چينل.

محاسبه CPM اعلانونو آنلاین کمپاینونه

پر انټرنيټ، د رول د م معمولا شعارونه ولوبوي - د هغو سرخوږی Pop-UPS، چې دومره سره کاروونکو مشهور دي، او چې د اعلانونو د مسولانه خاوند ته پيسې راوړي. د ډیر مشهور ځای، د زيات کسان په دې ويب پاڼه کې په لټه کې، په دې ځای کې د ډیر ګران اعلانونو به د مشتريانو د لګښت.

اعلان کول د هغه کارنان چې د بيرغ وليد د لوی امکان شمیر مینه لري. له همدې امله، د CPM څه ده، نو کولای شي ریاضی په لاندې توګه ښودل شي:

CPM = (د اعلانونو په موخه د ټولو قیمت) / (هره ورځ بيرغ نظر پلان شمیر) * 1000.

اوس دا ښکاره ده، CPM - هغه څه چې دا. په اعلانونو دا د تر ټولو مهم شاخصونه یو. د ADVERTISER کولای محاسبه څومره پیسې چې تاسو ته اړتيا لري ترڅو د ساحي د خاوند ورکړي تر څو چې د معلوماتو پر شبکې ښودل شوي دي زر کاروونکو.

د بصري، دا محاسبه کولای شي له خوا د يوه ساده مثال په توګه توضيح شي. د یو ځای پرځای لګښت بیرغ پر ځای د تانبه د مثال په توګه ده، په هره اونۍ کې د 400 $، د دې ويب پاڼې د احصایې ښيي چې په اونۍ کې په اړه د 10 زره د ځای لټون. کارنان. په دې ډول، یو ساده محاسبه د ارزښت ورکوي:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 په سلو کې زر کارنامې اعلانونه معلومات.

اعلان کول باید پوه شي چې په موضوعي ویب پاڼه د بيرغ يوه ساده لاريون لري چې ډېری معلوماتي. کوم تضمين نشته چې ټول لس زره کسان د مخ څخه ليدنه وکړه، ډاډه پر بيرغ کلیک وي. آيا د مېلمانه به غواړي او یا نه سره تړنې لري - دا د بيرغ هم په زړه پورې او د معلومات چې په دا کې خپاره پورې اړه لري. هر ځای ته اړتیا ده چې ستاسو د ټولو د معلوماتو د CPM انتخاب محاسبه کړي. دا د ځای خاوند ته ګټه، تاسو پرې پوه شي. خو د اعلانونو، د هغې د کیفیت او په پای کې د کارونکي لپاره په زړه کې د مشتريانو د کاري شامل دي.

د ملاتړ ماډل CTR، محاسبه میتودونه

د لګښتونو د کمولو د بل شاخص په پام کې - CTR index. د نوم څخه د انګليسي ژبې هم راځي او د ده په بشپړه توګه لکه یو کلیک-لارې کچه غږ - CTR کچه. CTR تاسو ښيي د بيرغ زيات خلک څنګه راغلو او د يوه مخ د اعلانونو د پېرېدونکو ته ولاړ شي. دغه روزنیز ماډل د غوره ځای د صحيح پورې تړاو لري، ځکه چې وګورو نور مناسبه او ضروري اعلانونو، د زیات احتمال چې د کتونکی په د اطلاعاتو او کليکونو د بيرغ مينه. د دغه شاخص محاسبه طريقه په لاندې ډول ده:

CTR = (د کارنان چې په بيرغ چې ټک شمیر) / (د په بينر ورځ نظرونه پلان شمیر) *٪ 100.

د بېلګې په توګه، که د 20 زره کسانو د اعلانونو وليدل، چې د يوې تړنې له پسې 800 کارنان، نو CTR ده 800/20 000 * 100 = 4٪، چې د ده د ولسي حد پورته.

د ازمایښتونوله ثابته شي چې د لږ تر لږه د 3-5٪ CTR. که لږ، په سلو کې د احتمالي مشتريانو په لګښت بيا به تمه ګټه زیات، او د اعلانونو به بې اغیزې پام کې ونیول شي.

د شاخص په کارولو سره

CPM کله چې يو تنګ مخاطبینو د ټاکلو لپاره کارول کیدای شي. د مثال په توګه، کله چې د بيرغ ځای پلاتفورم د امر په اړه د عمر، جنس، د اوسیدو ځای، د ټولو ثبت لیدونکو ګټو اعلانوونکو معلومات برابروي. نو د خوښې بيرغ یوازې د هغو کارنانو، چې د تبليغاتي محصول شو محاسبه ښکاري. په ورته وخت کې د کمپاین د بودجې د زیات اقتصادي او په موثره توګه مصرفوی.

تاسو هم باید د دایمي غړو د فعالیتونو د په پام کې ونیسي. د نور په وار وار ورته مېلمانه ګوري ورته زیږدیز کال د محصول، د نور د پیسو څخه د اعلانوونکو debited، خو له دې په د مشتريانو د مشتريانو نه شي. له همدې امله د سواد محاسبه کې دی.په CPM او CTR سره د معلوماتو د له خوا په دې اعلانونو پلاتفورم ته د مشتريانو د څو غوښتونې پایلې راوړي برابر ژورې شننې په تړاو.

بل ټکی چې د کمپاين په پيل کې باید په پام کې ونیول شي. تاديه شي بربنډ يا د CPM، یا CTR شرطونه کولای شي. په بل عبارت، د مشتريانو باید د اعلانونو modulo CPM بيرغ د جوهر پوه - دا د يو کلیک ورکړې نه ده، خو یوازې د یوه محصول مظاهره اعلانونه

Summing پورې

کله چې وپوښتل د CPM څه ده، تاسو کولای ووایو چې دغه لاره دا ده چې د د د یوه ځانګړي اعلانونو د اغیزمنتیا د تحلیل تر ټولو مهم یو، او هم کله چې د اعلانونو د بودجې محاسبه باید په پام کې ونیسي. اخیستي په پام او د ادعا تماسونه سره د اشتهارونو د معلوماتو د احتمالي مشتريانو، او سره ورته موضوعي تمرکز څو ځايونو کې د بيرغ د رسنېو د لګښت اندازه. د دغو پارامترونو په پام سره، دا ممکنه ده چې د اعلانونو د يو ځانګړي پلاتفورم موثریت محاسبه او په بریالیتوب سره د اشتهارونو د بودجې د تسلط.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 ps.unansea.com. Theme powered by WordPress.